onsdag, augusti 20

nytt jobb

Jag lyckades med det som jag nästan trodde var omöjligt. Jag har fått jobb i UMEÅ!!! Efter ganska många ansökningar som inte ens ledde till en intervju blev jag äntligen kallat till en på KFUM. Där ska jag nu börja jobba som Utbildare i interaktiv multimedia från 1 september.

Det känns overkligt att inom loppet av 2 dagar få ett jobb och gifta mig (allt innan jag fyllt 30).

Bröllopet får jag blogga om en annan gång för det är för mycket att berätta. Jag kan säga såhär att allt blev otroligt bra. Jag ska lägga upp fler bilder senare.


Irina spelar en brudmarsch från Burträsk när vi marscherar in på dansbanan på Gammlia i strålande solsken. Bakom Irina syns en glimt av vår vigselförrättare Åsa Bergenheim.


Här är vi precis nygifta och ska börja utmarschen till Horgalåten.


Fotografering med alla mina syskon.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!
både till jobb och giftemål, wow!