tisdag, juli 24

resor

20070703 - 20070722
Umeå - Stockholm

Stockholm - Amsterdam
Amsterdam - Zwolle
Zwolle - Groningen
Groningen - Zwolle
Zwolle - Amsterdam
Amsterdam - Köpenhamn
Köpenhamn - Stockholm
Stockholm - Umeå
Umeå - Kalix
Kalix - Gammelgården
Gammelgården - Kalix
Kalix - Umeå

hemma igen...




Det är skönt att komma ut i och se både nya och välbekanta miljöer. Inte alltid stanna kvar i staden som är vardagen, där livet fortsätter vara det den alltid är och som jag vill ha den. Sommaren ger tid att resa, finna nytt, återfinna gammalt. Återse och stifta nya bekantskaper. Sedan avsked som lämnar dem jag saknad. Avsked som river i mitt bröst, tårar som väller upp i ögonvråt, näsdukar som fylls med ljudlig snyft.

Det finns dock ingen säng skönare än min egen. Ingen famn varmare än Din.

1 kommentar:

Lisa sa...

Nu har jag tittat runt på din blogg igen...fina bilder, fina ord. Tack för sällskap på stan idag!
Kram