måndag, april 23

på återseende



Min grundskola har firat 25 års jubileum i lördags. Det anornades en återträff till samtliga som gått på skolan. Antagligen var det väldigt trevligt. Jag har ingen aning då allt detta var 2000 km bort i Nederländerna. Jag som har längtat så efter att få återse min gamla klass. För att kunna delta lite grann så skickade jag in ovanstående bildkollage.

Hade gärna träffat alla, sett vad som hänt sen sist. Har ju haft återkommande drömmar om personer i klassen. Kanske inte riktigt just om de som person utan snarare vilken roll de spelat i mitt liv. De har fått representera mycket för mig. Jag kan ju nästan alla vid för- och efternamn, vilket ingen annan verkat kunnat har jag märkt.

Jag hoppas de hade trevligt. Att solen sken och många kom. Jag vill vara med nästa gång.

Inga kommentarer: