måndag, juni 23

10 juni


Min första frukost från den underbara frukostbuffén. Det godast var de thailändska rätterna som fanns att ta, syns mellan klockan 9 och 12 på tallriken.



Robert njuter också i fulla drag.

Ingen frukost är komplett utan live thailändsk musikunderhållning. Hon fanns på plats varje dag och spelade.


Här ser ni en del av restaurangen där frukosten serverades längst in.

Jag upptäckte att de gav matlagningskurser på hotellet och anmälde mig. På fredag blir det matlagning för hela thailändska bahten ;-)


Roberts fantastiska lunch, detta är en rödkurryrätt.


Liten detalj av salladen. Kan meddela att gurkan inte bara är ett litet kostverk utan ätbar.


Jag tog kycklingspett med jordnötssås, en gammal favorit från Nederländerna men denna vad dock mycket godare.


Vi badade trots att det var molnigt. Robert här vid en av hotellets 3 pooler.


Jag testade mest drinkarna i baren... haha


Och även de på restaurangen.... mums!

Inga kommentarer: